تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

من خود خواهم

من تنها نیستم,اشکهایم را دارم,اشکهایی که از غم تو بر گونه هایم جاریست

من تنها نیستم,لحظه ها را دارم,لحظه هایی که یکی پس از دیگری عاشقانه

 می میرند تا حجم فاصله جدای ما را کم رنگ تر کنند

من تنها نیستم چرا که خیالت حتی یک نفس از من غافل نمی شود

چقدر دوست دارم لحظه هایی را که دلتنگ چشمانت می شوم

امید وارم که منتظرم بمانی چون من به عشق تو تکیه کرده ام

پس تکیه گاه من باش و اجازه نده دیگری جای مرا بگیرد

هر گاه که به تو فکر می کنم به زندگی امیدوار می شوم

اگر بزرگترین خود خواهی انسانها عشق باشد پس بدان

که من خود خواه ترین انسانم وفقط تو را برای خودم می خواهم

هیچ وقت فکر نکن که لحضه ای تو را فراموش کرده ام

پس هیشه به عشق من ایمان داشته باش، بهترین گل دنیا

چشم به راهم تا آرامش را به قلبم هدیه کنی ای مهربان من

نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام به دوست عزیز و گرامی .
من وبلاگی دارم که توش کلی داستان های کوتاه داره که خیلی زیباست .
دعوتت می کنم که بیای و بخونی داستان هام رو و نظر هم بدی .
راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو با نام داستان های کوتاه لینک کن و خبر بده تا منم لینکت کنم .
منتظرم عزیزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد