تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

یا حضرت زهرا(س)

قرآن

خداازهمه ی ما یک سوال پرسیده بیایید صادقانه به خدا وبه خودمون جواب بدهیم:

الم یان للذین امنو ان تخشع قلوبهم لذکر الله ومانزل من الحق(سوره حدیدآیه16)

آیا برای کسانی که ایمان آورده اندوقت آن نرسیده است که دل هایشان به یادخدا وقران نرم وخاشع گردد؟؟؟

مخاطب خدا در این آیه مومنین هستند نه کفار نه مشرکان!!

درطول تاریخ افراد زیادی بودند که تنها با شنیدن یک آیه سعادتمند شدند چون گوش دلشون کر نشده بودکسانی مثل فضیل بن ایازکه از راهزنان یاغی دوره خود بودتا این که عاشق دختری میشود وبرای رسیدن به معشوقه اش شبانه از دیوار خانه آنها بالا می رود که در دل شب صدای تلاوت قران پیرمردی به گوشش میرسد:الم یان للذین امنو ان تخشع قلوبهم لذکرالله ومانزل من الحق همین یک آیه برای او کافی بود با گریه گفت:پروردگارا زمان آن رسیده واین سرآغاز زندگی زیبای او میشودوچنان توبه ایی میکند که از عرفای زمان خود میشود. 

حالا ما جواب بدیم که آیا زمانش رسیده که به آغوش خدا برگردیم یااینکه شیطان در گوشمون نجوا میکنه که هنوز وقت هست ...

خدایااعتراف میکنم که :دل من مریضه که باشنیدن این همه آیه ذره یی متواضع نمیشه من دل مریضم به محضر بهترین طبیب آوردم خودت درمونش کن  

یا طبیب من لاطبیب له

ای طبیب کسی که جز تو طبیبی نداره .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد