تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

فرهنگ نوین دانشگاهی (طنز)

توجه کنید که مطالب گفته شده تنها جنبه طنز دارند!

از آنجایی که  معانی برخی از اصطلاحات دانشجویی قدیمی تغییر کرده و همچنین اصطلاحات جدیدی هم در حوزه‌ی دانشگاه به وجود آمده؛ فرهنگ اصطلاحات دانشگاهی نوینی در زیر آورده شده که امید است به درد دانشجویان و به ویژه دانشجویان تازه وارد بخورد. در زیر معانی واقعی و کاربردی برخی اصطلاحات دانشگاهی جدید را می‌خوانید:

گوریل: گونه‌ای از دانشجویان پسر با موهای ژولیده و لباس‌های بدفرم که از بوی سیر دهان و عرق لباس‌هایشان نمی توان کمتر از سه متر به آنها نزدیک شد..

کفش پاشنه بلند (تق تقی): ابزار تولید آژیر ورود و یا نزدیک شدن دختر دانشجویی که دانشگاه را با مجلس عروسی اشتباه گرفته است.

خرخوان: نوعی خر که توانایی مطالعه‌ی مداوم به مدت 72 ساعت را دارد. نطفه‌ی این موجودات در دوره‌ی دبیرستان بسته می‌شود و در کلاس‌های کنکور به بلوغ می‌رسند. این موجودات اغلب در کافه تریاهای دانشکده‌ها استحاله می‌شوند.


مشروط: دانشجویی که به خاطر علاقه‌ی زیادش به درس خواندن، مورد حسادت قرار گرفته و از این رو دانشگاه او را ملزم کرده است که در ترم بعدی بیش از حد معینی واحد انتخاب نکند تا به بقیه هم برسد!

دانشجوی سال اولی: دانشجویی که فکر می کند با تحصیلات دانشگاهی می‌تواند آینده‌ی بهتری برای خودش بسازد.

ادامه مطلب ...

مینویسم از جدایی...

فریاد از غم دوری...

میدونم مجبوری...

التماسم بیجاست...

میدونم مجبوری...


امروز زیاد حالم خوب نیست ببخشید اگه چرند آپ میکنم...



هنوز تو فکر اونیم...

که دیگه فکر حالم نیست...

همون که به برگشتش...

یه درصد احتمال هم نیست...


....


من نمیگم مال من باش...

نمیگم عاشقم باش...

نمیگم به یاد من باش...

حتی چشم به راه من...

تو به خدا قسم قبول کن...

جون این عاشق خستت...

نمیخوام هیچی من از تو...

جز همینکه تو فقط...


نمیدونم چرا اینقدر شعر به ذهنم خطور میکنه...ولی خب اگه پا هستید بازم مینویسم...