تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

کجایید ..

ای قوم به حج رفته کجایید کجایید
معشوق همین جاست بیایید بیایید

معشوق تو همسایه ی دیوار به دیوار
در بادیه سرگشته شما در چه هوایید

گر صورت بی صورت معشوق ببینید
هم خواجه و هم خانه و هم کعبه شمایید


یک بار از این خانه بر این بام برآیید
 ده بار از آن راه بدان خانه برفتید

از خواجه ی آن خانه نشانی بنمایید
آن خانه لطیفت نشان ها بگفتید

یک گوهر جان کو اگر از بحر خدایید
یک دسته ی گل کو اگر آن باغ بدیدید

با این همه آن رنج شما گنج شما باد
افسوس که بر گنج شما پرده شمایید ..

شعر از ( مولانا )

علی(ع)






سرسلسله ی نطع وجود است، علی



بر لشگر حق شیـــرِ جنودست، علــی



اوصاف علی: صــادر اول، رق منشــور



بر نطق جهان روح سکوت است،علـی




*    *    *



دلا هــر دم به ذکــر "یــا علــی" میـــر



کــه بــیــمـاریِّ دل را هست اکسیــــر



بنـــال هر دم به اشکــــــانِ سرازیــــر



"علی" شیر و "علی" پیر و "علی" میر



بی تو

  بی خیال  من   شدی    ازم    گذشتی

رفتی  و  تنها  شدم   بی  تو   شکستم 

 

 

                           حالا  اینجا  غم  نشسته  توی    سینم

کاش بدونی، عزیزم  بی تو می میرم  

 

  

                       تموم زندگی من اون چشمای پاک تو بود

همه ی امید قلبم برق  تو، نگاه  تو بود  

 

 

                       رنگ چشمای قشنگت هرگز ازیادم نمیره

لحظه های باتو بودن توی یادم جا میمونه 

  

 

                       بیتو بودن یه جوری منوکرده یک دیوونه

بدون وجود سبزت زندگیم شده، ویرونه 

 

 

                        چرا رفتی بدون من یه سوال بی جوابه

چه جوری بمونم بی تو پر حس  التهابه 

 

 

                         هر چی باشه با قلب سنگیت دیگه رفتی

آرزوی دیدنت رو از وجود من گرفتی.

سلام حالتون چطوره؟

سلام حالتون چطوره؟ 

 

این چند روز آپدیت نکردم به این خاطر بود که سرما خورده بودم و همش خواب بودم ولی الان حالم خیلی خوبه 

  

امروز یه شعر براتون گذاشتم از شعرای خودم نیست راستش اسم شاعرش رو خودمم نمی دونم ولی خیلی شعر قشنگیه  و مناسبت هم داره . 

 

 

 

دلا این باغ سنگی  در تو  فروردین  نخواهد  شد

                                    به روز مرگ شعرت سوره ی یاسین نخواهد شد 

 

 

فریبت می دهند،این فصل ها، تقویم ها ، گل ها

                                   از  اسفند  شما  پیداست ، فروردین  نخواهد شد 

 

 

مگر  در   جستجوی  ربنای   تازه ای   باشیم

                                   وگرنه صد دعا زین دست،یک نفرین نخواهد شد 

 

 

مترسانیدمان   از  مرگ ، ما   پیغمبر  مرگیم

                                   خدا با  ما  که  دلتنگیم  سرسنگین  نخواهد   شد 

 

 

به  مشتاقان آن شمشیر سرخ شعله ور در باد

                                بگو  تا  انتظار  این  است  اسبی زین نخواهد شد.