تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

ختم کلام

دست مخترع کولر درد نکنه چون: اگه به ما بود الان یا میگفتیم مشیتِ خدا در اینه که هوا گرم باشه و حتما یه حکمتی هست،باید تحمل کرد و نباید تو کارِ خدا دخالت کرد!! یا اینکه یه دعا ساخته بودیم و میگفتیم باید روزی 70 بار از روش خوند تا خنک شد...! اگرم میخوندیم و خنک نمیشدیم،میگفتن با اخلاص نخوندیو فقط بنده های واقعی و با تقوا خنک میشن ...!!! ................................... دست مخترع کولر درد نکنه چون: اگه به ما بود الان یا میگفتیم مشیتِ خدا در اینه که هوا گرم باشه و حتما یه حکمتی هست،باید تحمل کرد و نباید تو کارِ خدا دخالت کرد!! یا اینکه یه دعا ساخته بودیم و میگفتیم باید روزی 70 بار از روش خوند تا خنک شد...! اگرم میخوندیم و خنک نمیشدیم،میگفتن با اخلاص نخوندیو فقط بنده های واقعی و با تقوا خنک میشن ...!!! ................................... عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟ در آوردن گوشی از حالت سایلنت ! نبردن گوشی به دستشویی و حمام ! از رمز درآوردن اینباکس گوشی ! پاک کردن آثار جرم ! خواب راحت … زندگی راحت … آرامش همراه با گریه ! تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد ۶ ساعت ! ................................ شب امتحان خوابگاه دخترا: واااای فقط ۴ دور کتاب خوندم به دور ۵ نرسیدم میفهمی؟ خوابگاه پسرا:احمق مگه نمیگم شاه دسته منه رد کن !! (اینو خیلی پایه هستم چون ما خودمون ترم قبل دقیقا شب امتحان ورق بازی میکردیم) ..................................... رفیقم 2 تا دوست دختر داره اسمِ یکیشون پرستوئه؛ اسمِ اون یکی شیرین! میخواست به پرستو اس ام اس بده نوشت: "پرستوی من حالت چطوره؟؟" ولی اشتباهی فرستاد واسه شیرین! اونوقت مارو میگی بجای این رفیقمون جفت کردیم ! اصلا پاپیون شد زیر گلومون! گفتیم الان یک بزن و بکشی میشه بیا و ببین! شیرین زنگ زد به دوستم با حالت شـــــــاکی گفت: خجالت نمیکش خیانتکارِ عوضی !؟ واقعا که خیلی آشغالی! این رفیق ما هم با کمـــــــال خونسردی گفت: تو لیاقت نداری من لوست کنم نازت کنم! خلایق هرچه لایق! داشتم لوست میکردم بهت گفتم پرستوی من! لیاقت نداری دیگه، واست متاسفم! زااارت گوشیو قطع کرد ! حالا هی دختره زنگ میزد میگفت ببخشید! این محل نمیذاشت! من فقط میخواستم از همین تریبون اعلام کنم: سگ تو اون اعتماد به نفست در مواقع بحرانی و کنترل بحرانت..! این خوبیه اسم دختراست دیگه.. قدرت مانور رو زیاد می کنه ......................................... لعنتی….. !!! روزهایی که به تو نیازدارم … مصادف شده با روزهایی که ازمن دوری…. . ....................................... من عاشقانه دوستش دارم و او عاقلانه طردم می کند منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است ................................... اینا رو گفتم که بعدا بعدنا با خودم نبرم اون ته گور ....گفتم شاید روزی یه جایی شما هم استفاده کنی.............
نظرات 1 + ارسال نظر
aziz 1391/04/16 ساعت 18:36

salam khobi?
eydet mobarak

سلام خوبی عزیز عید تو هم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد