تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

تولد وب لاگ

امروز سال روز تولد وب



❤----★❀◕ ‿ ◕❀☆----❤  تولد تولد تولدم مبارکـــ♥ــــ  ❤----★❀◕ ‿ ◕❀☆----❤

  امروز تولد وبم بود پس خودم به خودم میگم تولدت مبارک

اختیارات عیسی

یک روز وقتی عیسی مردم را در معبد بزرگ تلیم میداد و خبر نجات را به 

ایشان اعلام میکرد سران کاهنان و مشایخ  یهود نزد او آمدند و گفتند...

به ما  بگو به چه اختیاری این کار ها را می کنی؟

چه کسی این اختیار را به تو داده است؟

عیسی به آنان پاسخ داد...

من هم از شما سوالی دارم به من بگویید آیا تعمید یحیی از جانب خدا بود

یا از طرف بشر؟

آنها بین خود بحث کردند و گفتند...

اگر بگوییم از جانب خدا بود او خواهد گفت چرا به او ایمان نیاوردید؟

و اگر بگوییم از جانب بشر بود  همه ی مردم ما را سنگباران خواهند کرد.

چون یقین دارند که یحیی یک نبی بود.

پس گفتند ما نمیدانیم از کجاست.

عیسی به ایشان گفت...

من هم به شما نمی گویم که با چه اختیاری این کار ها را می کنم.