تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

نزدیکتر از پیرهن

نزدیکتر از پیرهن

خوابم یا بیدارم؟
تو با منی با من!
همراه و همسایه،

نزدیکتر از پیرهن

خوابم یا بیدارم؟
تو با منی با من!
همراه و همسایه،
نزدیکتر از پیرهن!
باور کنم یا نه حرم نفس‌هاتو،
ایثار تن سوز نجیب دستاتو،
خوابم یا بیدارم؟
لمس تنت خواب نیست!
این روشنی از توست!
بگو از آفتاب نیست!
بگو که بیدارم!
بگو که رویا نیست!
بگو که بعد از این جدایی با ما نیست!
اگه این فقط یه خوابه،
تا ابد بذار بخوابم،
بذار آفتاب بشم و تو خواب از تو چشم تو بتابم!
بذار اون پرنده باشم که با تن زخمی اسیره!
عاشق مرگه که شاید توی دست تو بمیره!
خوابم یا بیدارم؟
ای اومده از خواب…
آغوشتو باز کن قلب منو دریاب!
برای خواب من،
ای بهترین تعبیر!
با من مدارا کن ای عشق دامنگیر!
من بی تو اندوه سرد زمستونم،
پرنده ای زخمی،
اسیر بارونم!
ای مثل من عاشق!
همتای من محجوب!
بمون بمون با من
ای بهترین
ای خوب…

نظرات 3 + ارسال نظر

باقرار دادن کد لینک باکس "بانک لینک ایران" آمار بازدیدکنندگان خود را روزانه به 1000 نفر برسانید
<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="420" height="500" src="http://www.banklink.gigablog.ir/index.php" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="auto"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT>

باقرار دادن کد لینک باکس "بانک لینک ایران" میتوانید به ارتقا بازدید برسید
<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="420" height="500" src="http://www.banklink.gigablog.ir/index.php" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="auto"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT>

سلام دوست عزیز.سریع میرم سر اصل مطلب ما یه سایت زدیم که در حال حاضر از نظر قیمت اولین و مطمعنا آخرین سایت است در زمینه فیلم و اختصاصی سایت خواهشمندم برای یک بار هم از سایت ما دیدن فرمایید: www.Pool-Vate.Com با تشکر..درضمن ما هر فیلم رو 100 تومان میدیم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد