تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

آخرین نوشته از اولین نگفته

یاد همه ی اونایی که رفتن و مردونه جنگیدن به خیر

اونایی که از دنیا بریدن و از همه ی لذتهای جذابش

اونایی که رفتنی بودن

اصلا به نظر من یکی از نشانه های آزاده بودن اینه که پای عقیده ای که داری تا پای جونت بری

نمی گم چه بد باشه چه خوب

میگم از روی تفکر باشه

اونایی که چشم به فردای خودشون هم  نداشتن

چه برسه به قدرت و مکنت و امثالش که این روزا زیاد دیده میشه

یاد همه ی اونایی که پای عقیده ی حاصل از تفکرشون ایستادن و کشته شدن به خیر

اونایی که هر سال که میاد سبکتر و آروم تر و دورتراز ما میشن

و ماهایی که هر سال که میاد وابسته تر میشیم

یاد همه ی اونایی که کشته شدن و جنازه هاشون پیدا نشد

یا نه بهتر بگم

گم شد

بخیر

سال نو به خانواده هاشون هم مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد

سلام ، اومدم فقط سال نو رو تبریک بگم.....

علی 1388/12/28 ساعت 21:10 http://norouzshop.mihanblog.com

سلام دوست عزیز[گل][قلب][بوسه]

ببخشید اگه نتونستم زودتر جواب بدم یکم سرم شلوغ بود شرمنده به خدا

ممنون که سر زدید[گل]

عیدت هم مبارک باشه عزیز

من شما رو لینکت کردم یه نگاه بکن ببین درسته یا نه

http://norouzshop.mihanblog.com

ممنون میشم منو به اسم .:: بهترین فروشگاه ::. لینک کنی[قلب]

پیشاپیش ممنون

بای[بدرود]

فرنام 1388/12/28 ساعت 21:46 http://se7enboys.blogsky.com

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ \


سلام دوست عزیز...
وبلاگ جالبی دارین....
اگه تمایل به تبادل لینک بودین لطفا منو با اسم وب عاشقان دل شکسته لینک کنید بعد بهم خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم!
www.se7enboys.blogsky.com
شاد باشی دوست من

تشریف بیارین منتظرم!

علی 1388/12/29 ساعت 12:48 http://norouzshop.mihanblog.com

سلام دوست عزیز[گل]

ممنون که سر زدید[گل]

ببخشید اگه دیر جواب میدم یکم سرم شلوغ بود شرمندهههههههه

عیدت هم مبارک باشه عزیز

من شما رو لینکت کردم یه نگاه بکن ببین درسته یا نه

http://norouzshop.mihanblog.com

ممنون میشم منو به اسم .:: بهترین فروشگاه ::. لینک کنی[قلب]

پیشاپیش ممنون

بای[بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد