تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

سعی میکنم...

سلام می کنم به خودم....

تبریک می گم به خودم.....

سعی میکنم روزای بهتری برای خودم رقم بزنم....

سغی میکنم عاقل تر باشم...

سعی میکنم مهربان تر باشم....

سعی میکنم واقع بین تر باشم....

سعی میکنم منطقی تر باشم....

سعی میکنم پر تلاش تر باشم....

سعی می کنم آرام تر باشم....

سعی میکنم با ادب تر باشم....

سعی میکنم با معلومات تر باشم....

سعی میکنم هنرمند تر باشم...

سعی میکنم تمیز تر باشم.....

سعی میکنم بهتر ببینم...

سعی میکنم بهتر بشنوم...

سعی میکنم وزنم رو کم کنم...

سعی میکنم سالم تر باشم...

سعی میکنم که سعی کنم...

که اگه سعی کنم....

زندگیم عالی میشه.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام.
دیشب که وبلاگتون رو آپدیت کردین می خواستم نظر بزارم که نشد.

این جملاتی رو که نوشتین منم همیشه با خودم تکرار می کنم
اما متاسفانه نمی دونم جریان چیه ، یا من تنبلم یا یه جای کار ایراد داره.

انشاالله شما بتونین سعیتون رو به عمل تبدیل کنین.

خیلی از وبلاگتون خوشم اومد(اهل تعارف و تعریف کردن بیخود نیستم)

خدانگهدارتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد