تنها

تنها تمام وجودم

تنها

تنها تمام وجودم

بی تو

  بی خیال  من   شدی    ازم    گذشتی

رفتی  و  تنها  شدم   بی  تو   شکستم 

 

 

                           حالا  اینجا  غم  نشسته  توی    سینم

کاش بدونی، عزیزم  بی تو می میرم  

 

  

                       تموم زندگی من اون چشمای پاک تو بود

همه ی امید قلبم برق  تو، نگاه  تو بود  

 

 

                       رنگ چشمای قشنگت هرگز ازیادم نمیره

لحظه های باتو بودن توی یادم جا میمونه 

  

 

                       بیتو بودن یه جوری منوکرده یک دیوونه

بدون وجود سبزت زندگیم شده، ویرونه 

 

 

                        چرا رفتی بدون من یه سوال بی جوابه

چه جوری بمونم بی تو پر حس  التهابه 

 

 

                         هر چی باشه با قلب سنگیت دیگه رفتی

آرزوی دیدنت رو از وجود من گرفتی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد